پارچه برزنت ترانزیتی در کرج
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت ترانزیتی

پارچه برزنت ترانزیتی در کرج

پارچه برزنت ترانزیتی در کرج توسط گروه جهان برزنت در زمان کوتاه ارسال می گردد. گروه تولیدی جهان برزنت به عنوان برترین و بهترین مراکزی است ، که توانسته انواع محصولات برزنتی خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا ارائه دهند. 

برزنت ترانزیتی با انواع الیاف مصنوعی ترکیب شده با پلی استر و یا الیاف طبیعی ترکیب شده با پنبه در مجموعه ی جهان برزنت تولید می شوند. الیاف طبیعی و مصنوعی به دلیل متفاوت بودن نوع مواد اولیه به کار برده شده در آن دارای جنس های مختلفی می باشند.

از عمده تفاوت میان پارچه های برزنتی از نوع الیاف طبیعی با الیاف مصنوعی می توان، به جنس نرم و یا زمخت آن اشاره کرد. الیاف طبیعی دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند، اما پارچه های برزنتی با الیاف مصنوعی دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر عوامل و تهدیدات خارجی می باشند. 

این نوع از پارچه های برزنتی به دلیل کیفیت بالا در برابر سرما و گرما از مقاومت بالایی برخوردار هستند . به همین دلیل اغلب از این پارچه ها ، به عنوان روکش بار در در ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. 
مرکزی که انواع برزنت های ترانزیتی یک رو و دو را از آن تهیه می کنید ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چرا که اگر این پارچه ها با کیفیت بالایی تهیه و خریداری شوند ، دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد. 





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: